Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{964197, author = {Kroča, David}, address = {Brno}, booktitle = {Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Education of Pupils with Special Educational Needs.}, edition = {1.}, editor = {Vítková, M. - Opatřilová, D.}, keywords = {literary text; dyslexic pupil; recitation; assessment criteria; detailed features of the assessment}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-216-1}, pages = {459-466}, publisher = {Pedagogická fakulta MU}, title = {Kritéria hodnocení přednesu dyslektických žáků}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 964197 AU - Kroča, David PY - 2011 TI - Kritéria hodnocení přednesu dyslektických žáků PB - Pedagogická fakulta MU CY - Brno SN - 9788073152161 KW - literary text KW - dyslexic pupil KW - recitation KW - assessment criteria KW - detailed features of the assessment N2 - Příspěvek prezentuje výsledky dlouhodobého výzkumu, který se zaměřuje na vzdělávání žáků s vývojovými poruchami učení v oblasti literární komunikace. V návaznosti na příspěvky, jež v předchozích letech výzkumu posoudily vliv přednesu na jazykovou kultivaci těchto žáků a ukázaly možnosti práce s nimi v inkluzivní škole, autor sleduje dosud opomíjené téma hodnocení přednesu. Článek nejprve přibližuje kritéria hodnocení uměleckého přednesu obecně, poté s přihlédnutím k dyslektickým žákům. ER -
KROČA, David. Kritéria hodnocení přednesu dyslektických žáků. In Vítková, M. - Opatřilová, D. \textit{Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Education of Pupils with Special Educational Needs.}. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU, 2011, s.~459-466. ISBN~978-80-7315-216-1.
|