Pupil Assessment and Self-assessment - support of the individualization of the instruction
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Pupil Assessment and Self-assessment - support of the individualization of the instruction. 2011. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Pupil Assessment and Self-assessment - support of the individualization of the instruction |
Name in Czech | Hodnocení a sebehodnocení žáků - podpora individualizace výuky |
Authors | KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution). |
Edition | 2011. |
Other information | |
---|---|
Original language | English |
Type of outcome | Organization of a workshop |
Field of Study | 50300 5.3 Education |
Country of publisher | Belgium |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
RIV identification code | RIV/00216224:14410/11:00054616 |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords (in Czech) | hodnocení; sebehodnocení; kritéria; indikátory; individualizace; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami |
Keywords in English | assessment; self-assessment; criteria; indicators;individualization; pupils with special needs |
Tags | International impact |
Changed by | Changed by: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Changed: 10/1/2012 15:29. |
Abstract |
---|
The topic of the workshop was the assessment of the pupils with special needs. The participants had been informed about the results of the research Special Needs of pupils(in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education /resolver prof. M. Vítková/) and the results of the research Teachers point of view on the assessment of the pupils with special needs. Teachers had been met with the new model concerned at the pupil self-assessment and the tool for individualization. |
Abstract (in Czech) |
---|
Workshop byl zaměřen na hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Účastníci získali informace o výsledcích výzkumu na Evropské škole Brusel III - hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Učitelé byli seznámeni s novým modelem hodnocení, soustředěným na sebehodnocení žáků a nástrojem pro podporu individualizace výuky. |
Links | |
---|---|
MSM0021622443, plan (intention) | Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education |
PrintDisplayed: 10/10/2024 01:29