KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Pupil Assessment and Self-assessment - support of the individualization of the instruction. 2011.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Pupil Assessment and Self-assessment - support of the individualization of the instruction
Name in Czech Hodnocení a sebehodnocení žáků - podpora individualizace výuky
Authors KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 2011.
Other information
Original language English
Type of outcome Organization of a workshop
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Belgium
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/11:00054616
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) hodnocení; sebehodnocení; kritéria; indikátory; individualizace; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
Keywords in English assessment; self-assessment; criteria; indicators;individualization; pupils with special needs
Tags International impact
Changed by Changed by: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Changed: 10/1/2012 15:29.
Abstract
The topic of the workshop was the assessment of the pupils with special needs. The participants had been informed about the results of the research Special Needs of pupils(in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education /resolver prof. M. Vítková/) and the results of the research Teachers point of view on the assessment of the pupils with special needs. Teachers had been met with the new model concerned at the pupil self-assessment and the tool for individualization.
Abstract (in Czech)
Workshop byl zaměřen na hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Účastníci získali informace o výsledcích výzkumu na Evropské škole Brusel III - hodnocení žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Učitelé byli seznámeni s novým modelem hodnocení, soustředěným na sebehodnocení žáků a nástrojem pro podporu individualizace výuky.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 21/5/2024 03:30