KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Výsledky analýzy inkluzivního prostředí na prvním stupni ZŠ (The results of the Analysis of Inclusive Environment in the Primary). In Enhancing Inclusion in Education - Building Common Understanding. 2011.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Výsledky analýzy inkluzivního prostředí na prvním stupni ZŠ
Name (in English) The results of the Analysis of Inclusive Environment in the Primary
Authors KRATOCHVÍLOVÁ, Jana.
Edition Enhancing Inclusion in Education - Building Common Understanding, 2011.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) ukazatele inkluze; kritéria inkluze; škola pro všechny
Keywords in English index for inclusion; criterion for inclusion;school for everybody
Changed by Changed by: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Changed: 22/3/2012 11:06.
Abstract
Pro zjištění podmínek inkluze v základních školách jsme použili sebehodnotící dotazník Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání. Získané zkušenosti s použitím tohoto nástroje i výsledky výzkumu jsme prezentovali zahraničním kolegům.
Abstract (in English)
To determine conditions for inclusion in elementary schools, we used self-assessment questionnaire Index for inclision. The experience gained with the use of this tool and research results were presented to foreign colleagues.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 28/7/2024 09:31