GRENAROVÁ, Renée. Izučenije russkogo jazyka kak inostrannogo u češskich učenikov so specifičeskimi trudnostami v obučeniji (Study of Russian as a Foreign Language in the Czech Students with Specific Learning Difficulties). In Verbickaja, L. A., Lu, Limin, Jurkov, E. E. et all. Russkij jazyk i literatura vo vremeni i prostranstve. 1. vyd. Shanghai: Shanghai foreign Language education Pres, 2011, p. 379-385, 6 pp. ISBN 978-7-5446-2255-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Izučenije russkogo jazyka kak inostrannogo u češskich učenikov so specifičeskimi trudnostami v obučeniji
Name in Czech Vyučování ruštině jako cizímu jazyku u českých žáků se specifickými poruchami učení
Name (in English) Study of Russian as a Foreign Language in the Czech Students with Specific Learning Difficulties
Authors GRENAROVÁ, Renée (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Shanghai, Russkij jazyk i literatura vo vremeni i prostranstve, p. 379-385, 6 pp. 2011.
Publisher Shanghai foreign Language education Pres
Other information
Original language Russian
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher China
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14410/11:00054629
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-7-5446-2255-4
Keywords (in Czech) vyučování; ruský jazyk; specifické poruchy učení; žák; česká škola
Keywords in English teaching; Russian language; specific learning difficulties; a student; a Czech school
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Changed: 28/3/2013 22:00.
Abstract
Tekst traktirujet problematiku obučenija russkomu jazyku u učenikov so specifičeskimi zatrudnenijami v češskoj škole. Statja prinosit rezultaty pedagogičeskogo issledovanija.
Abstract (in Czech)
Text se týká problematiky vyučování ruskému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení v české škole. Článek přináší výsledky pedagogického výzkumu.
Abstract (in English)
The text refers to the issue of Russian language teaching for pupils with specific learning disabilities in the Czech school. The article presents the results of educational research.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 9/6/2024 04:54