PEVNÁ, Kateřina. Intergenerational learning of socially excluded persons. In Konference ECER 2011. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Intergenerational learning of socially excluded persons
Název česky Sociálně vyloučení v procesu mezigeneračního učení
Autoři PEVNÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Konference ECER 2011, 2011.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/11:00050304
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky mezigenerační učení; sociální vyloučení; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum
Klíčová slova anglicky Intergenerational learning; social exclusion; Roma
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 28. 3. 2012 11:13.
Anotace
The paper reports preliminary results of the author’s dissertation project involving description and analysis of intergenerational learning in socially excluded persons. The project partly builds on findings of the research survey addressing intergenerational learning in courses of non-formal education which has presented at 2010 Helsinki ECER conference. The paper combines social exclusion, a concept informing discussion on social systems and eradication of poverty across EU member states, with intergenerational transmission, specifically in persons suffering from or at risk of social exclusion.
Návaznosti
GD406/09/H040, projekt VaVNázev: Škola: výzkum vnitřních procesů a vnějších podmínek jejího fungování
Investor: Grantová agentura ČR, Doktorské granty
VytisknoutZobrazeno: 29. 11. 2021 13:46