Efektivnyje metody sovremennogo inojazyčnogo obučenija (ne tolko u učenikov s SON)
GRENAROVÁ, Renée. Efektivnyje metody sovremennogo inojazyčnogo obučenija (ne tolko u učenikov s SON) (Effective methods of contemporary foreign language teaching (not only for pupils with SLD)). In Bratislavskije vstreči 2011. 2011. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Efektivnyje metody sovremennogo inojazyčnogo obučenija (ne tolko u učenikov s SON) |
Name in Czech | Efektivní metody současného cizojazyčného vyučování (nejen u žáků s SPU) |
Name (in English) | Effective methods of contemporary foreign language teaching (not only for pupils with SLD) |
Authors | GRENAROVÁ, Renée. |
Edition | Bratislavskije vstreči 2011, 2011. |
Other information | |
---|---|
Original language | Russian |
Type of outcome | Requested lectures |
Field of Study | 50300 5.3 Education |
Country of publisher | Slovakia |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords (in Czech) | Ruský jazyk; efektivní metody; cizojazyčné vyučování, žáci; SPU |
Keywords in English | Russian language; effective methods; foreign language teaching; pupils; SLD |
Tags | International impact |
Changed by | Changed by: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Changed: 23/2/2013 23:56. |
Abstract |
---|
Lekcija rassmatrivala effektivnyje metody obučenija innostrannym jazykam, kotoryje podchodat ne tolko učenikam s SON. |
Abstract (in Czech) |
---|
Přednáška se zabývala efektivními metodami cizojazyčného vyučování, které jsou vhodné nejen pro žáky s SPU. |
Abstract (in English) |
---|
The lecture dealt with effective language foreign teaching methods, that are suitable for pupils with SLD. |
Links | |
---|---|
MSM0021622443, plan (intention) | Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education |
PrintDisplayed: 28/7/2024 05:21