OPATŘILOVÁ, Dagmar. Volnočasová výchova pro děti a mládež s postižením a znevýhodněním. Online. In Speciálně pedagogická podpora dětí a mládeže se speciálními vzdělávacími potřebami mimo školu. první. Brno: MUNI PRESS, 2011. s. 39-84. Odborná publikace. ISBN 978-80-210-5693-0. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Volnočasová výchova pro děti a mládež s postižením a znevýhodněním
Název česky Volnočasová výchova pro děti a mládež s postižením a znevýhodněním
Název anglicky Leisure Education for Children and Youth with Disability and Disadvantages
Autoři OPATŘILOVÁ, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání první. Brno, Speciálně pedagogická podpora dětí a mládeže se speciálními vzdělávacími potřebami mimo školu, od s. 39-84, 46 s. Odborná publikace, 2011.
Nakladatel MUNI PRESS
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00054902
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5693-0
Klíčová slova česky Volný čas; postižení; zdravotní postižení; zdravotní znevýhodnění; bariéry; snoezelen; asistence; celoživotní učení; základní škola speciální; výzkum;
Klíčová slova anglicky Leisure; disability; health disability; health disadvantages; barriers; snoezelen; assistance; lifelong learning; special school; research;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 13. 1. 2012 10:36.
Anotace
V kapitole je prezentována problematika volného času osob se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním v rovině teoretické i praktické. Pozornost je věnována okruhu trávení volného času, asistenci, celoživotnímu učení a volnému času ve speciálních školách. Teoretické úvahy jsou doplněny dílčími výzkumnými projekty.
Anotace anglicky
This charter presents issues of leisure time of people with health disabilities and health disadvantages at the level of theoretical and practical. Attention is paid to the range of leisure, assistance, lifelong learning and leisure at special schools. Theoretical considerations are complemented by partial research projects.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 02:22