GAJZLEROVÁ, Lenka. Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením. In VÍTKOVÁ, M., OPATŘILOVÁ, D. (eds.). Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 449-458. ISBN 978-80-7315-216-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{966162, author = {Gajzlerová, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs}, edition = {1.}, editor = {VÍTKOVÁ, M., OPATŘILOVÁ, D. (eds.)}, keywords = {framework educational program; information and communication technologies; new media; digital technologies; special education needs; Förderschule; educational modules; software; classroom layout; tablet; interactive board}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-216-1}, pages = {449-458}, publisher = {Paido}, title = {Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 966162 AU - Gajzlerová, Lenka PY - 2011 TI - Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152161 KW - framework educational program KW - information and communication technologies KW - new media KW - digital technologies KW - special education needs KW - Förderschule KW - educational modules KW - software KW - classroom layout KW - tablet KW - interactive board N2 - Článek je věnován problematice integrace digitálních technologií do edukačního procesu na základě analýzy kurikurárních dokumentů České republiky ve srovnání s analýzou příkladu vzdělávacího plánu Fördeschule německé spolkové země Baden-Württemberg. Dále je ve stati uveden rozbor příkladu přípravy učitelů na základě učebních modulů, které následně usnadňují zapojení digitálních technologií do výuky. Součástí integrace digitálních technologií je i problematika a náročnosti požadavků na vhodné uspořádání kmenové třídy s PC, analýza možnosti digitálního hardwaru usnadňujícího práci učitele i žáků a uspořádání počítačové učebny. ER -
GAJZLEROVÁ, Lenka. Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením. In VÍTKOVÁ, M., OPATŘILOVÁ, D. (eds.). \textit{Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs}. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s.~449-458. ISBN~978-80-7315-216-1.
|