ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina a Zdeňka LOSOSOVÁ. Jasnost a strukturovanost jako aspekt kvality výuky v biologii. In Mgr. Martina Jančová, Ph. D., PaedDr. Milan Kubiatko, Ph. D., Doc. RNDr. Zdeňka Lososová, Ph. D. Dovednosti žáků a učitelů ve výuce přírodopisu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 44-51, 63 s. ISBN 978-80-210-5617-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jasnost a strukturovanost jako aspekt kvality výuky v biologii
Název česky Jasnost a strukturovanost jako aspekt kvality výuky v biologii
Název anglicky Clarity and structure as an Aspect of Quality of Teaching in Biology
Autoři ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina a Zdeňka LOSOSOVÁ.
Vydání 1. vyd. Brno, Dovednosti žáků a učitelů ve výuce přírodopisu, od s. 44-51, 63 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5617-6
Klíčová slova česky jasnost, kvalita výuky, modely kvality výuky, přírodopis, strukturovanost
Klíčová slova anglicky clarity, teaching quality, model teaching quality, nature, structure
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Ševčíková, učo 14653. Změněno: 15. 1. 2012 15:16.
Anotace česky
Cílem výzkumu je předložit rozbor výuky biologie z pohledu vybraných aspektů vality výuky. Jednalo by se o vybrané charakteristiky kvalitní výuky - jasnost a strukturovanost.
Anotace anglicky
The research objective is to present an analysis of teaching biology in terms of selected aspects of teaching roll. It would be a good teaching selected characteristics - clarity and structure.
Návaznosti
GAP407/10/0514, projekt VaVNázev: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy
Investor: Grantová agentura ČR, Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy
MUNI/B/1026/2010, interní kód MUNázev: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO 2011)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 02:40