D
2011
Jasnost a strukturovanost jako aspekt kvality výuky v biologii
ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina a Zdeňka LOSOSOVÁ
Základní údaje
Originální název
Jasnost a strukturovanost jako aspekt kvality výuky v biologii
Název česky
Jasnost a strukturovanost jako aspekt kvality výuky v biologii
Název anglicky
Clarity and structure as an Aspect of Quality of Teaching in Biology
Vydání
1. vyd. Brno, Dovednosti žáků a učitelů ve výuce přírodopisu, od s. 44-51, 63 s. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
jasnost, kvalita výuky, modely kvality výuky, přírodopis, strukturovanost
Klíčová slova anglicky
clarity, teaching quality, model teaching quality, nature, structure
Česky
Cílem výzkumu je předložit rozbor výuky biologie z pohledu vybraných aspektů vality výuky. Jednalo by se o vybrané charakteristiky kvalitní výuky - jasnost a strukturovanost.
Anglicky
The research objective is to present an analysis of teaching biology in terms of selected aspects of teaching roll. It would be a good teaching selected characteristics - clarity and structure.
Návaznosti
GAP407/10/0514, projekt VaV | Název: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy | Investor: Grantová agentura ČR, Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy |
|
MUNI/B/1026/2010, interní kód MU | Název: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO 2011) | Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference |
|
Zobrazeno: 9. 11. 2024 04:15