D 2011

Jasnost a strukturovanost jako aspekt kvality výuky v biologii

ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina a Zdeňka LOSOSOVÁ

Základní údaje

Originální název

Jasnost a strukturovanost jako aspekt kvality výuky v biologii

Název česky

Jasnost a strukturovanost jako aspekt kvality výuky v biologii

Název anglicky

Clarity and structure as an Aspect of Quality of Teaching in Biology

Autoři

ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina a Zdeňka LOSOSOVÁ

Vydání

1. vyd. Brno, Dovednosti žáků a učitelů ve výuce přírodopisu, od s. 44-51, 63 s. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5617-6

Klíčová slova česky

jasnost, kvalita výuky, modely kvality výuky, přírodopis, strukturovanost

Klíčová slova anglicky

clarity, teaching quality, model teaching quality, nature, structure

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 1. 2012 15:16, Mgr. Kateřina Ševčíková

Anotace

CZ EN

Česky

Cílem výzkumu je předložit rozbor výuky biologie z pohledu vybraných aspektů vality výuky. Jednalo by se o vybrané charakteristiky kvalitní výuky - jasnost a strukturovanost.

Anglicky

The research objective is to present an analysis of teaching biology in terms of selected aspects of teaching roll. It would be a good teaching selected characteristics - clarity and structure.

Návaznosti

GAP407/10/0514, projekt VaV
Název: Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy
Investor: Grantová agentura ČR, Dovednosti žáků v biologii, geografii a chemii: výzkum zamýšleného, realizovaného a osvojeného kurikula na počátku implementace kurikulární reformy
MUNI/B/1026/2010, interní kód MU
Název: Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání (Akronym: CYKO 2011)
Investor: Masarykova univerzita, Cyklus konferencí k problematice kurikula a výuky v oborech školního vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie B - Specifický výzkum - Studentské vědecké konference
Zobrazeno: 9. 11. 2024 04:15