DOHNALOVÁ, Šárka. Sherlock Holmes as a structured drama. 2011. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Sherlock Holmes as a structured drama |
Název česky | Sherlock Holmes jako strukturované drama |
Název anglicky | Sherlock Holmes as a structured drama |
Autoři | DOHNALOVÁ, Šárka. |
Vydání | 2011. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | četba, angličtina jako cizí jazyk, četba v cizím jazyce, mnohasmyslový přístup, strukturované drama |
Klíčová slova anglicky | reading, EFL, reading in a foreign language, multi-sensory approach, structured drama |
Změnil | Změnila: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová, učo 33450. Změněno: 17. 1. 2012 11:14. |
Anotace |
---|
Reading in a foreign language as a required part of the secondary education targetted at developing receptive skills and elarging the students vocabulry and structures available for productive skills. Structured drama as a multisensory approach enabling all the students to grasp the meaning of a text in meaningful activities. |
Anotace česky |
---|
Četba v cizím jazyce jako vyžadovaná součást středoškolského vzdělávání, jejímž cílem je rozvoj receptivních jazykových dovedností a obohacování slovní zásoby i frází později dostupných v produktivních dovednostech. Structurované drama jako mnohasmyslový přístup umožňující porozumění textu u všech žáků ve smysluplných situacích. |
Anotace anglicky |
---|
Reading in a foreign language as a required part of the secondary education targetted at developing receptive skills and elarging the students vocabulry and structures available for productive skills. Structured drama as a multisensory approach enabling all the students to grasp the meaning of a text in meaningful activities. |
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 07:28