DOHNALOVÁ, Šárka. Sherlock Holmes as a structured drama. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sherlock Holmes as a structured drama
Název česky Sherlock Holmes jako strukturované drama
Název anglicky Sherlock Holmes as a structured drama
Autoři DOHNALOVÁ, Šárka.
Vydání 2011.
Další údaje
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky četba, angličtina jako cizí jazyk, četba v cizím jazyce, mnohasmyslový přístup, strukturované drama
Klíčová slova anglicky reading, EFL, reading in a foreign language, multi-sensory approach, structured drama
Změnil Změnila: Mgr. Bc. Šárka Dohnalová, učo 33450. Změněno: 17. 1. 2012 11:14.
Anotace
Reading in a foreign language as a required part of the secondary education targetted at developing receptive skills and elarging the students vocabulry and structures available for productive skills. Structured drama as a multisensory approach enabling all the students to grasp the meaning of a text in meaningful activities.
Anotace česky
Četba v cizím jazyce jako vyžadovaná součást středoškolského vzdělávání, jejímž cílem je rozvoj receptivních jazykových dovedností a obohacování slovní zásoby i frází později dostupných v produktivních dovednostech. Structurované drama jako mnohasmyslový přístup umožňující porozumění textu u všech žáků ve smysluplných situacích.
Anotace anglicky
Reading in a foreign language as a required part of the secondary education targetted at developing receptive skills and elarging the students vocabulry and structures available for productive skills. Structured drama as a multisensory approach enabling all the students to grasp the meaning of a text in meaningful activities.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 07:28