PITNEROVÁ, Pavla a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ. Osoby se zdravotním postižením a jejich kompetence potřebné pro trh práce. In Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. ISBN 978-80-7315-215-4. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Osoby se zdravotním postižením a jejich kompetence potřebné pro trh práce
Název česky Osoby se zdravotním postižením a jejich kompetence potřebné pro trh práce
Název anglicky People with Disabilities and their Competences needed at the Job Market
Autoři PITNEROVÁ, Pavla a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ.
Vydání Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-215-4
Klíčová slova česky inkluze; volný trh práce; zaměstnávání osob se zdravotním postižením; ekonomická aktivita; nezaměstnanost; vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami; klíčové kompetence; zkušenosti zaměstnavatelů
Klíčová slova anglicky inclusion; job market; employment of persons with disabilities; economic activity; education of pupils with special educational needs; vocational education; key competencies; social inclusion; experience of employers
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 3. 4. 2012 12:37.
Anotace
K současným trendům školství na evropské úrovni patří inkluzivní vzdělávání a celoživotní učení. Neustále se zvyšující kvalita komplexní podpory osob se zdravotním postižením vede také ke zvyšování kvality, nabídky a dostupnosti vzdělávání, ke zlepšení kompetencí těchto osob a ke zvýšení možností jejich profesního uplatnění, což je významnou prevencí sociální exkluze.
Anotace anglicky
Inclusive education and lifelong learning undoubtedly belong among current trends in education at the European level. The system of comprehensive support has been improving its quality, enlarging the range of services offered and accessibility of education to persons with health disabilities.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 22:26