RODRIGUEZOVÁ, Veronika. Obraz jako východisko výuky dějepisu. In DOLEŽELOVÁ, J. (Ed.). Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 4 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 34-52, 75 s. ISBN 978-80-210-5587-2. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obraz jako východisko výuky dějepisu.
Název česky Obraz jako východisko výuky dějepisu
Název anglicky Image as a resource for the tuition of history
Autoři RODRIGUEZOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Vybrané problémy oborové didaktiky dějepisu 4 (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). od s. 34-52, 75 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055035
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5587-2
Klíčová slova česky obraz; obrazová gramotnost; výukový program, tematická kooperativní výuka; integrovaná kooperativní výuka; metody a techniky dramatické výchovy; didaktika dějepisu
Klíčová slova anglicky image; visual literacy; educational programme; thematic cooperative instruction; integrated cooperative tuition; methods and techniques of drama education; didactics of history
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D., učo 34241. Změněno: 2. 3. 2012 10:16.
Anotace
Příspěvek pojednává o možnostech využití obrazového materiálu ve výuce dějepisu. Analyzuje konkrétní případ výukového programu, zaměřeného na dějiny starověkého Egypta.
Anotace anglicky
The article deals with the possibilities of usage of visual material in the tuition of history. It analyses a specific case of an educational programme aimed at the history of ancient Egypt.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 06:58