C 2011

Analýza morfologické a syntaktické složky u dětí předškolního věku

BOČKOVÁ, Barbora

Základní údaje

Originální název

Analýza morfologické a syntaktické složky u dětí předškolního věku

Název anglicky

Analysis of Morphological and Syntactic Levels of the Speech in Pre-school Children

Autoři

BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, OPATŘILOVÁ, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantages. od s. 241-251, 10 s. 2011

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055086

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5708-1

Klíčová slova česky

dítě předškolního věku; narušená komunikační schopnost; speciálně pedagogická diagnostika; morfologická složka; syntaktická složka

Klíčová slova anglicky

pre-school childre; impaired communication ability; speech therapy diagnostics; morphological level; syntactical level

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 23. 1. 2012 13:19, PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

V kapitole jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření, které bylo zaměřeno na analýzu komunikační schopnosti dětí předškolního věku. Dominantním cílem výzkumu byla analýza gramatické a syntaktické složky u dětí, u nichž byla diagnostikována narušená komunikační schopnost. Analýza uvedených oblastí pak byla provedena také u skupiny kontrolní, tedy u dětí intaktních.

Anglicky

The chapter presents resultsof research that analysed the communication ability of pre-school children. The aim was to analyse the grammatical and syntactic speech levels of children with impaired communication ability. The analysis of both levels was also implemented in the control group of children without the impairments.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 21. 10. 2024 20:42