Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{968133, author = {Klenková, Jiřina and Girglová, Veronika and Švojgrová, Pavla}, address = {Brno}, booktitle = {Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.}, editor = {Vítková, M., Opatřilová, D.}, keywords = {framework educational programme of primary school; impaired communication ability; communication competences; mainstream education; primary school; pedagogue; supportive measures; counseling services; student with impaired communicatin ability}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-216-1}, pages = {95-106}, publisher = {Paido}, title = {Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 968133 AU - Klenková, Jiřina - Girglová, Veronika - Švojgrová, Pavla PY - 2011 TI - Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152161 KW - framework educational programme of primary school KW - impaired communication ability KW - communication competences KW - mainstream education KW - primary school KW - pedagogue KW - supportive measures KW - counseling services KW - student with impaired communicatin ability N2 - Příspěvek je zaměřen na výzkum v oblasti podpůrných opatření a poradenských služeb při rozvoji komunikačních kompetencí žáka s narušenou komunikační schopností. Tito žáci patří mezi žáky se zdravotním znevýhodněním, je tedy nezbytné jejich speciální vzdělávací potřeby v průběhu vzdělávání respektovat a naplňovat. Výzkumné šetření, jehož dílčí výsledky jsou v článku prezentovány, analyzuje způsoby podpory i specifika vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v běžných školách. Výsledky vyplývají z praxe pedagogických pracovníků, kteří mají tyto žáky ve své péči. ER -
KLENKOVÁ, Jiřina, Veronika GIRGLOVÁ and Pavla ŠVOJGROVÁ. Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu (Education of pupils with impaired communication ability in mainstream schools). In Vítková, M., Opatřilová, D. \textit{Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.}. Brno: Paido, 2011, p.~95-106. ISBN~978-80-7315-216-1.
|