Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{968170, author = {Girglová, Veronika}, address = {Brno}, booktitle = {KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení}, edition = {první}, keywords = {pupil with impaired communication ability; case study; inclusive school environment; lower primary school.}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5731-9}, pages = {157-164}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 968170 AU - Girglová, Veronika PY - 2011 TI - Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057319 KW - pupil with impaired communication ability KW - case study KW - inclusive school environment KW - lower primary school. N2 - V kapitole je prezentován jeden z dílčích výstupů, spadajících do komplexu specifického výzkumu, jehož činnost probíhá od podzimu roku 2009.Koncepce empirického výzkumného plánu je směrována na problematiku analýzy přístupů a podmínek ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v rámci inkluzivního prostředí základní školy s bližším zaměřením na výuku cizích jazyků, právě tato oblast je pro žáka s narušenou komunikační schopností značně problematická. V této souvislosti je v kapitole představena případová studie, která blíže analyzuje komunikační kompetence žákyně mladšího školního věku, postižené narušenou komunikační schopností, integrované na základní škole v hlavním vzdělávacím proudu. ER -
GIRGLOVÁ, Veronika. Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy (Student with impaired communication ability in foreign language teaching at inclusive primary schools). In \textit{KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p.~157-164. ISBN~978-80-210-5731-9.
|