GIRGLOVÁ, Veronika. Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy (Student with impaired communication ability in foreign language teaching at inclusive primary schools). In KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. první. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p. 157-164. ISBN 978-80-210-5731-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy
Name in Czech Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy
Name (in English) Student with impaired communication ability in foreign language teaching at inclusive primary schools
Authors GIRGLOVÁ, Veronika (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition první. Brno, KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení, p. 157-164, 8 pp. 2011.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/11:00055155
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-5731-9
Keywords (in Czech) žák s narušenou komunikační schopností; případová studie; prostředí inkluzivní školy; 1. stupeň základní školy.
Keywords in English pupil with impaired communication ability; case study; inclusive school environment; lower primary school.
Tags Reviewed
Changed by Changed by: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Changed: 27/1/2012 11:43.
Abstract
V kapitole je prezentován jeden z dílčích výstupů, spadajících do komplexu specifického výzkumu, jehož činnost probíhá od podzimu roku 2009.Koncepce empirického výzkumného plánu je směrována na problematiku analýzy přístupů a podmínek ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v rámci inkluzivního prostředí základní školy s bližším zaměřením na výuku cizích jazyků, právě tato oblast je pro žáka s narušenou komunikační schopností značně problematická. V této souvislosti je v kapitole představena případová studie, která blíže analyzuje komunikační kompetence žákyně mladšího školního věku, postižené narušenou komunikační schopností, integrované na základní škole v hlavním vzdělávacím proudu.
Abstract (in English)
The chapter presents one of the partial outcomes of as research which started in autumn 2009. The research aims to describe education of students with impaired communication abilities in foreign language education. The chapter also offers one case study of a pupil with impaired communication ability, who is integrated in a mainstream primary school.
PrintDisplayed: 12/7/2024 15:05