C 2011

Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy

GIRGLOVÁ, Veronika

Basic information

Original name

Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy

Name in Czech

Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy

Name (in English)

Student with impaired communication ability in foreign language teaching at inclusive primary schools

Authors

GIRGLOVÁ, Veronika (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

první. Brno, KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení, p. 157-164, 8 pp. 2011

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/11:00055155

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-5731-9

Keywords (in Czech)

žák s narušenou komunikační schopností; případová studie; prostředí inkluzivní školy; 1. stupeň základní školy.

Keywords in English

pupil with impaired communication ability; case study; inclusive school environment; lower primary school.

Tags

Reviewed
Změněno: 27/1/2012 11:43, PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D.

Abstract

V originále

V kapitole je prezentován jeden z dílčích výstupů, spadajících do komplexu specifického výzkumu, jehož činnost probíhá od podzimu roku 2009.Koncepce empirického výzkumného plánu je směrována na problematiku analýzy přístupů a podmínek ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v rámci inkluzivního prostředí základní školy s bližším zaměřením na výuku cizích jazyků, právě tato oblast je pro žáka s narušenou komunikační schopností značně problematická. V této souvislosti je v kapitole představena případová studie, která blíže analyzuje komunikační kompetence žákyně mladšího školního věku, postižené narušenou komunikační schopností, integrované na základní škole v hlavním vzdělávacím proudu.

In English

The chapter presents one of the partial outcomes of as research which started in autumn 2009. The research aims to describe education of students with impaired communication abilities in foreign language education. The chapter also offers one case study of a pupil with impaired communication ability, who is integrated in a mainstream primary school.