Detailed Information on Publication Record
2011
Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy
GIRGLOVÁ, VeronikaBasic information
Original name
Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy
Name in Czech
Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy
Name (in English)
Student with impaired communication ability in foreign language teaching at inclusive primary schools
Authors
GIRGLOVÁ, Veronika (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
první. Brno, KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení, p. 157-164, 8 pp. 2011
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/11:00055155
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-210-5731-9
Keywords (in Czech)
žák s narušenou komunikační schopností; případová studie; prostředí inkluzivní školy; 1. stupeň základní školy.
Keywords in English
pupil with impaired communication ability; case study; inclusive school environment; lower primary school.
Tags
Reviewed
Změněno: 27/1/2012 11:43, PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D.
V originále
V kapitole je prezentován jeden z dílčích výstupů, spadajících do komplexu specifického výzkumu, jehož činnost probíhá od podzimu roku 2009.Koncepce empirického výzkumného plánu je směrována na problematiku analýzy přístupů a podmínek ve vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností v rámci inkluzivního prostředí základní školy s bližším zaměřením na výuku cizích jazyků, právě tato oblast je pro žáka s narušenou komunikační schopností značně problematická. V této souvislosti je v kapitole představena případová studie, která blíže analyzuje komunikační kompetence žákyně mladšího školního věku, postižené narušenou komunikační schopností, integrované na základní škole v hlavním vzdělávacím proudu.
In English
The chapter presents one of the partial outcomes of as research which started in autumn 2009. The research aims to describe education of students with impaired communication abilities in foreign language education. The chapter also offers one case study of a pupil with impaired communication ability, who is integrated in a mainstream primary school.