DOLEŽALOVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ. Propojení teorie a praxe v oblasti terciárního vzdělávání speciálních pedagogů se zaměřením na surdopedii. In XII. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebamina téma: Teorie praxi - praxe teorii. Pedagogická fakulta Univerzity Palackého. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Propojení teorie a praxe v oblasti terciárního vzdělávání speciálních pedagogů se zaměřením na surdopedii
Název česky Propojení teorie a praxe v oblasti terciárního vzdělávání speciálních pedagogů se zaměřením na surdopedii
Název anglicky Interconnection of theory and the practice in the tertiary education of students of special education in the field of education of persons with hearing impairment
Autoři DOLEŽALOVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ.
Vydání XII. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebamina téma: Teorie praxi - praxe teorii. Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, 2011.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Terciární vzdělávání, student vysoké školy, vysokoškolský pedagog, speciální pedagogika, surdopedie, odborné praxe.
Klíčová slova anglicky Tertiary education, student at the university, teacher at the university, special education, education of persons with hearing impairment, field experience.
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D., učo 29868. Změněno: 23. 3. 2012 11:57.
Anotace
V příspěvku byl prezentován výzkum, který byl proveden mezi studenty oboru Speciální pedagogika a Speciální pedagogika – komunikační techniky na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Cílem výzkumu je poukázat na důležitost propojení teorie a praxe v rámci terciárního vzdělávání – u vysokoškolských pedagogů a rovněž u studentů již v rámci vysokoškolského studia daného oboru. Zaměřily jsme se na zkušenosti studentů s odbornými praxemi pouze v rámci specializace surdopedie. Zajímala nás aplikace jejich nabytých odborných vědomostí během studia v rámci absolvovaných praxí a zpětně i využití získaných zkušeností z praxí v propojení s teorií.
Anotace česky
V příspěvku byl prezentován výzkum, který byl proveden mezi studenty oboru Speciální pedagogika a Speciální pedagogika – komunikační techniky na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Cílem výzkumu je poukázat na důležitost propojení teorie a praxe v rámci terciárního vzdělávání – u vysokoškolských pedagogů a rovněž u studentů již v rámci vysokoškolského studia daného oboru. Zaměřily jsme se na zkušenosti studentů s odbornými praxemi pouze v rámci specializace surdopedie. Zajímala nás aplikace jejich nabytých odborných vědomostí během studia v rámci absolvovaných praxí a zpětně i využití získaných zkušeností z praxí v propojení s teorií.
Anotace anglicky
In the workshop was presented the research, which was done by university students of special education at the Faculty of education at the Masaryk University in Brno. The aim of the research is to show the importance of the interconnection of the theory and the practice in the tertiary education – by university teachers and students. The research is focused on experience of students with the field experiences only in the field of education of persons with hearing impairment. We were interested in application of professional knowledge, which the students learned during studies, in the field experiences and also in using of experience from the field experiences and their interconnection with the theory.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 19:41