FIALOVÁ, Ilona and Miroslava PRNÁ. Plavání jako významná terapeutická aktivita, podílející se na všestranném rozvoji jedinců s tělesným postižením (Swimming as Significant Therapeutic Activity which Contributes to Comprehensive Development of Individuals with Physical Disabilities). In Klenková, J., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p. 195-207. ISBN 978-80-210-5731-9. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{968807, author = {Fialová, Ilona and Prná, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities}, edition = {1. vydání}, editor = {Klenková, J., Vítková, M. et al.}, keywords = {individuals with physical disabilities; cerebral palsy; pupil; education; primary school; swimming; swimming training; therapy; quality of life}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5731-9}, pages = {195-207}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Plavání jako významná terapeutická aktivita, podílející se na všestranném rozvoji jedinců s tělesným postižením}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 968807 AU - Fialová, Ilona - Prná, Miroslava PY - 2011 TI - Plavání jako významná terapeutická aktivita, podílející se na všestranném rozvoji jedinců s tělesným postižením VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057319 KW - individuals with physical disabilities KW - cerebral palsy KW - pupil KW - education KW - primary school KW - swimming KW - swimming training KW - therapy KW - quality of life N2 - Kapitola se zabývá problematikou výuky plavání u jedinců s tělesným postižením se zřetelem na mozkovou obrnu. Je zde charakterizován vliv plavání na jejich zdravotní stav a celkový rozvoj osobnosti. Kapitola obsahuje teoretická východiska řešené problematiky a vybrané závěry výzkumného šetření. Jako příklad jsou uvedeny tři kazuistiky žáků s mozkovou obrnou, kteří se zúčastnili plaveckého výcviku v rámci kvalitativního výzkumného šetření. ER -
FIALOVÁ, Ilona and Miroslava PRNÁ. Plavání jako významná terapeutická aktivita, podílející se na všestranném rozvoji jedinců s tělesným postižením (Swimming as Significant Therapeutic Activity which Contributes to Comprehensive Development of Individuals with Physical Disabilities). In Klenková, J., Vítková, M. et al. \textit{Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p.~195-207. ISBN~978-80-210-5731-9.
|