Detailed Information on Publication Record
2011
Using distance study supports in face-to-face education
HRBÁČEK, JiříBasic information
Original name
Using distance study supports in face-to-face education
Name in Czech
Využití distančních studijních opor v prezenční výuce
Authors
HRBÁČEK, Jiří (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis, Nitra , Slovensko, SLOVDIDAC, 2011, 1335-003X
Other information
Language
English
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
RIV identification code
RIV/00216224:14410/11:00055186
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
Distanční studijní opory; Distanční vzdělávání; Prezenční výuka; Efektivita výuky
Keywords in English
Distance study supports;Distance Learning; Full time teaching; efectivity of teachichg
Tags
Reviewed
Změněno: 29/2/2012 20:44, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
This paper deals on new study supports the use of distance education in full-time teaching. The described method is the result of years of research, for which he was created by this method. Improves the individualisation of education, and teaching becomes more effective. The paper presents results of research conducted during the implementation of this method in teaching information technology at the Pedagogical Faculty of Masaryk University in Brno. Published in the on-line version (ISSN 1338-1202), http:// technologiavzdelavania.ukf.sk
In Czech
Článek pojednává o novém způsobu využití distančních studijních opor v prezenční výuce. Popsaný způsob je výsledkem několikaletého výzkumu, na základě kterého byla vytvořena tato metoda. Zlepšuje individualizaci vzdělávání, a výuka se stává efektivnější. Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu, prováděného při implementaci této metody do výuky informačních technologií na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Zveřejněno i v on-line verzi (ISSN 1338-1202), http://technologiavzdelavania.ukf.sk
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|