HRBÁČEK, Jiří. Using distance study supports in face-to-face education. Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra , Slovensko: SLOVDIDAC, 2011, vol. 19, No 1, p. 13-18. ISSN 1335-003X.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Using distance study supports in face-to-face education
Name in Czech Využití distančních studijních opor v prezenční výuce
Authors HRBÁČEK, Jiří (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis, Nitra , Slovensko, SLOVDIDAC, 2011, 1335-003X.
Other information
Original language English
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
RIV identification code RIV/00216224:14410/11:00055186
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) Distanční studijní opory; Distanční vzdělávání; Prezenční výuka; Efektivita výuky
Keywords in English Distance study supports;Distance Learning; Full time teaching; efectivity of teachichg
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Changed: 29/2/2012 20:44.
Abstract
This paper deals on new study supports the use of distance education in full-time teaching. The described method is the result of years of research, for which he was created by this method. Improves the individualisation of education, and teaching becomes more effective. The paper presents results of research conducted during the implementation of this method in teaching information technology at the Pedagogical Faculty of Masaryk University in Brno. Published in the on-line version (ISSN 1338-1202), http:// technologiavzdelavania.ukf.sk
Abstract (in Czech)
Článek pojednává o novém způsobu využití distančních studijních opor v prezenční výuce. Popsaný způsob je výsledkem několikaletého výzkumu, na základě kterého byla vytvořena tato metoda. Zlepšuje individualizaci vzdělávání, a výuka se stává efektivnější. Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu, prováděného při implementaci této metody do výuky informačních technologií na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně. Zveřejněno i v on-line verzi (ISSN 1338-1202), http://technologiavzdelavania.ukf.sk
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 11/6/2024 14:14