HRBÁČEK, Jiří. New technologies in education. Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra , Slovensko: SLOVDIDAC, roč. 19, č. 6, s. 3-8. ISSN 1335-003X. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název New technologies in education
Název česky Nové technologie ve výuce
Autoři HRBÁČEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis, Nitra , Slovensko, SLOVDIDAC, 2011, 1335-003X.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055187
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Nové technologie ve vzdělávání;obsah vzdělávání;vytváření studijních opor;prezenční vzdělávání
Klíčová slova anglicky New technologies in education;Content of education;Creation of study supports;Face to face education; Distance
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 30. 1. 2012 15:20.
Anotace
At nothing can be seen only from one angle. New learning technologies are no exception. During investigation, it is necessary to consider the case of a completely new technology, known technology used in new ways, or a known technology used in a completely different area than usual. This paper describes an ongoing research dealing with the exploration of this area from different angles, to be usable in the field of education, the study supports the creation and in the studio itself. Published in the on-line version (ISSN 1338-1202), http:// technologiavzdelavania.ukf.sk
Anotace česky
Na nic nelze pohlížet jen z jednoho úhlu. Nové výukové technologie nejsou výjimkou. Při zkoumání, je nutné zvážit, jde-li o zcela novou technologii, známou technologii využívanou novým způsobem, nebo známou technologii používanou ve zcela jiné oblasti, než bylo obvyklé. Příspěvek popisuje představuje probíhající výzkum, zabývající se zkoumáním této oblasti z různých úhlů pohledu, aby byly využitelné v oblasti vzdělávání, při tvorbě studijních opor a ve studiu samém. Zveřejněno i v on-line verzi (ISSN 1338-1202), http://technologiavzdelavania.ukf.sk
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 02:12