Detailed Information on Publication Record
2011
Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
HRBÁČEK, JiříBasic information
Original name
Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Name in Czech
Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Name (in English)
Using interactive teaching supports connected with external systems for teaching children with special educational needs
Authors
HRBÁČEK, Jiří (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
Brno, FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. p. 49-55, 6 pp. 2011
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/00216224:14210/11:00055191
Organization unit
Faculty of Arts
ISBN
978-80-210-5602-2
Keywords (in Czech)
MyIMLE systém; Flash animace;výzkum vlivu na motivaci ke studiu
Keywords in English
MyIMLE system; flash animation; research on the impact on motivation to study
Tags
Reviewed
Změněno: 22/1/2013 17:48, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
Článek ukazuje výsledky výzkumu možností využití připojení externích systémů k výukovým oporám ve vztahu ke studentům se speciálními potřebami. Na základě kvalitativního zkoumání byl zjišťován vliv využití externích systémů na motivaci žáků.
In English
The article shows the results of research on the use of external systems connecting to the supporters of the teaching in relation to students with special needs. Based on the qualitative study investigated the influence of external systems use to motivate students.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|