C 2011

Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

HRBÁČEK, Jiří

Basic information

Original name

Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Name in Czech

Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami

Name (in English)

Using interactive teaching supports connected with external systems for teaching children with special educational needs

Authors

HRBÁČEK, Jiří (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Brno, FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. p. 49-55, 6 pp. 2011

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

RIV identification code

RIV/00216224:14210/11:00055191

Organization unit

Faculty of Arts

ISBN

978-80-210-5602-2

Keywords (in Czech)

MyIMLE systém; Flash animace;výzkum vlivu na motivaci ke studiu

Keywords in English

MyIMLE system; flash animation; research on the impact on motivation to study

Tags

Reviewed
Změněno: 22/1/2013 17:48, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Abstract

V originále

Článek ukazuje výsledky výzkumu možností využití připojení externích systémů k výukovým oporám ve vztahu ke studentům se speciálními potřebami. Na základě kvalitativního zkoumání byl zjišťován vliv využití externích systémů na motivaci žáků.

In English

The article shows the results of research on the use of external systems connecting to the supporters of the teaching in relation to students with special needs. Based on the qualitative study investigated the influence of external systems use to motivate students.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education