D 2011

Efficiency of using blended learning in education of technical subjects

HRBÁČEK, Jiří

Basic information

Original name

Efficiency of using blended learning in education of technical subjects

Name in Czech

Efektivita využití blended learningu ve výuce odborných předmětů

Authors

HRBÁČEK, Jiří (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

Trnava, International conference Applied Natural Sciences 2011 - Proceedings, p. 362-365, 4 pp. 2011

Publisher

University of SS. Cyril a Methodius in Trnava

Other information

Language

English

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

storage medium (CD, DVD, flash disk)

RIV identification code

RIV/00216224:14410/11:00055195

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-8105-266-8

Keywords (in Czech)

Blended learning;efektivita využití;distanční studijní opory

Keywords in English

blended learning;efficiency of use;distance study supports

Tags

Reviewed
Změněno: 22/1/2013 17:42, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Abstract

V originále

This paper summarizes the results of research conducted over the last few years of teaching in technical fields. The research was focused on the efficiency of use of study materials in the present study.

In Czech

Tato práce shrnuje výsledky výzkumu prováděného za několik posledních let výuky v technických oborech. Výzkum byl zaměřen na efektivitu využití distančních studijních opor v prezenční výuce.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education