Detailed Information on Publication Record
2011
Efficiency of using blended learning in education of technical subjects
HRBÁČEK, JiříBasic information
Original name
Efficiency of using blended learning in education of technical subjects
Name in Czech
Efektivita využití blended learningu ve výuce odborných předmětů
Authors
HRBÁČEK, Jiří (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
Trnava, International conference Applied Natural Sciences 2011 - Proceedings, p. 362-365, 4 pp. 2011
Publisher
University of SS. Cyril a Methodius in Trnava
Other information
Language
English
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
storage medium (CD, DVD, flash disk)
RIV identification code
RIV/00216224:14410/11:00055195
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-8105-266-8
Keywords (in Czech)
Blended learning;efektivita využití;distanční studijní opory
Keywords in English
blended learning;efficiency of use;distance study supports
Tags
Reviewed
Změněno: 22/1/2013 17:42, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.
V originále
This paper summarizes the results of research conducted over the last few years of teaching in technical fields. The research was focused on the efficiency of use of study materials in the present study.
In Czech
Tato práce shrnuje výsledky výzkumu prováděného za několik posledních let výuky v technických oborech. Výzkum byl zaměřen na efektivitu využití distančních studijních opor v prezenční výuce.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|