KLENKOVÁ, Jiřina a Mariana KOUTSKÁ. Zapojení kulturních institucí do vzdělávání neslyšících žáků ZŠ. In Vítková, M., Opatřilová, D. Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Education of Students with Special Educational Needs. Brno: Paido, 2011, s. 216 - 223. ISBN 978-80-7315-216-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{968863, author = {Klenková, Jiřina and Koutská, Mariana}, address = {Brno}, booktitle = {Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Education of Students with Special Educational Needs}, editor = {Vítková, M., Opatřilová, D.}, keywords = {culture; cultural wealth; cultural institution; Framework Educational Program for Primary School; School Education Program; deaf pupils; education; accessibility; legislation; interpreting; sign language}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-216-1}, pages = {216 - 223}, publisher = {Paido}, title = {Zapojení kulturních institucí do vzdělávání neslyšících žáků ZŠ}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 968863 AU - Klenková, Jiřina - Koutská, Mariana PY - 2011 TI - Zapojení kulturních institucí do vzdělávání neslyšících žáků ZŠ PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152161 KW - culture KW - cultural wealth KW - cultural institution KW - Framework Educational Program for Primary School KW - School Education Program KW - deaf pupils KW - education KW - accessibility KW - legislation KW - interpreting KW - sign language N2 - Příspěvek prezentuje první fázi výzkumného šetření v oblasti zapojení kulturních institucí do vzdělávání neslyšících žáků ZŠ. Dominantním cílem připravovaného výzkumu je analyzovat problematiku potřeb neslyšících žáků ZŠ vzhledem ke službám kulturních institucí ve vztahu k očekávaným výstupům RVP ZV. Příspěvek terminologicky vymezuje téma kultury a kulturního bohatství. Představuje legislativu související s právy neslyšících ve světovém a českém kontextu. Příspěvek rovněž mapuje provázanost RVP ZV a kultury v jednotlivých vzdělávacích oblastech a průřezových tématech. V neposlední řadě se věnuje začlenění spolupráce s kulturními institucemi do ŠVP škol pro sluchově postižené. ER -
KLENKOVÁ, Jiřina a Mariana KOUTSKÁ. Zapojení kulturních institucí do vzdělávání neslyšících žáků ZŠ. In Vítková, M., Opatřilová, D. \textit{Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.Education of Students with Special Educational Needs}. Brno: Paido, 2011, s.~216 - 223. ISBN~978-80-7315-216-1.
|