SOKOLOVÁ, Kamila. Připravují gymnázia uchazeče o studium učitelství HV? (Prepare grammar school teacher candidates to study music education?). Teoretické reflexe hudební výchovy. 2011, 'roč.7', 2., p. 16-20, 35 pp. ISSN 1803-1331.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Připravují gymnázia uchazeče o studium učitelství HV?
Name in Czech Připravují gymnázia uchazeče o studium učitelství HV?
Name (in English) Prepare grammar school teacher candidates to study music education?
Authors SOKOLOVÁ, Kamila (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Teoretické reflexe hudební výchovy, 2011, 1803-1331.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
RIV identification code RIV/00216224:14410/11:00055199
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) gymnázium;studium;hudba;výchova;příprava
Keywords in English grammar school;study;music;education;preparation
Changed by Changed by: Mgr. MgA. Kamila Sokolová, Ph.D., učo 65786. Changed: 1/4/2012 10:12.
Abstract
Jen škola, která je založena na týmové spolupráci a snahou pedagogů je stálé prohlubování jejich schopností, dovedností i vědomostí, dokáže reagovat na aktuální společenské změny a v neposlední řadě připravit žáky k jejich dalšímu studiu na vysoké škole.
Abstract (in English)
Only school, which is based on teamwork and efforts of teachers is a permanent deepening of their abilities, skills and knowledge, can respond to current social changes and ultimately to prepare students for further study at university.
Links
MUNI/A/1022/2010, interní kód MUName: Výzkum využití multimediálnich technologií v hudební výchově na SŠ (Acronym: hudmedia)
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 25/7/2024 18:31