Odlišnosti v přístupech k integraci žáků s tělesným postižením
PROCHÁZKOVÁ, Lucie. Odlišnosti v přístupech k integraci žáků s tělesným postižením. In Vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole, Brno. 2011. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Odlišnosti v přístupech k integraci žáků s tělesným postižením |
Název anglicky | Differencies in accesses to the integration of pupils with physical disability |
Autoři | PROCHÁZKOVÁ, Lucie. |
Vydání | Vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole, Brno, 2011. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | tělesné postižení; spinální svalová atrofie; integrace; podpora; participace; případová studie |
Klíčová slova anglicky | physical disability; spinal muscular atrophy; integration; support; participation; case study; |
Změnil | Změnila: PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D., učo 20097. Změněno: 1. 2. 2012 15:51. |
Anotace |
---|
U dětí se spinální svalovou atrofií je třeba věnovat velkou pozornost vzdělávání. Vzhledem k tomu, že zde nedochází k postižení v oblasti kognitivní, je možný a vhodný integrativní způsob vzdělávání, při kterém je však nutná zvýšená míra podpory. Příspěvek prezentuje výsledky výzkumného šetření, analýzu konkrétního případu. |
Anotace anglicky |
---|
The support of children with spinal muscular atrophy in the field of education is very important. This disease does not affect the cognition, therefore, integration is the recommended way of education. However, more support measures have to take place. This text presents the results of a research, an analysis of one case study. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 30. 9. 2024 19:05