PROCHÁZKOVÁ, Lucie. Odlišnosti v přístupech k integraci žáků s tělesným postižením. In Vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole, Brno. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Odlišnosti v přístupech k integraci žáků s tělesným postižením
Název anglicky Differencies in accesses to the integration of pupils with physical disability
Autoři PROCHÁZKOVÁ, Lucie.
Vydání Vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole, Brno, 2011.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky tělesné postižení; spinální svalová atrofie; integrace; podpora; participace; případová studie
Klíčová slova anglicky physical disability; spinal muscular atrophy; integration; support; participation; case study;
Změnil Změnila: PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D., učo 20097. Změněno: 1. 2. 2012 15:51.
Anotace
U dětí se spinální svalovou atrofií je třeba věnovat velkou pozornost vzdělávání. Vzhledem k tomu, že zde nedochází k postižení v oblasti kognitivní, je možný a vhodný integrativní způsob vzdělávání, při kterém je však nutná zvýšená míra podpory. Příspěvek prezentuje výsledky výzkumného šetření, analýzu konkrétního případu.
Anotace anglicky
The support of children with spinal muscular atrophy in the field of education is very important. This disease does not affect the cognition, therefore, integration is the recommended way of education. However, more support measures have to take place. This text presents the results of a research, an analysis of one case study.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 30. 9. 2024 19:05