BARTOŇOVÁ, Miroslava. Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy. In VÍTKOVÁ, M., OPATŘILOVÁ, D. (ed.) Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 390-401, 11 s. ISBN 978-80-7315-216-1. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy
Název česky Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy
Název anglicky Analysis of Curriculum Supports for the Development of Key Competencies in Practical School Pupils
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, VÍTKOVÁ, M., OPATŘILOVÁ, D. (ed.) Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole, od s. 390-401, 11 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055304
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-216-1
Klíčová slova česky střední vzdělávání praktická škola žák s mentálním postiţením vzdělávání
Klíčová slova anglicky secondary education practical school students with intellectual disabilities education research curriculum support
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 26. 1. 2013 15:31.
Anotace
Rámcové vzdělávací programy pro obor vzdělání praktická škola jednoletá a praktická škola dvouletá představují převratnou změnu v oblasti školství. Stanovují obsah, rozsah, podmínky a výsledky vzdělávání, které jsou povinné pro tvorbu školních vzdělávacích programů, které mohou školy do značné míry profilovat podle svých možností. Stať prezentuje dílčí výsledky výzkumného šetření zaměřeného na možnosti přístupů a práce s výchovně vzdělávacími prostředky využívanými v edukaci záků na praktické škole dvouleté.
Anotace anglicky
Framework Educational Programs for the field of education in practical one-year school and practical two-year school represents a revolutionary change in education. Determining the content, scope, conditions and educational outcomes that are required for the creation of School Educational Programs, which schools largely profiled according to their abilities. The article presents partial results of a research focused on possibilities to access and work with educational and training resources used by the education of pupils at the practical two-year school.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 16:55