BARTOŇOVÁ, Miroslava. Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy (Analysis of Curriculum Supports for the Development of Key Competencies in Practical School Pupils). In VÍTKOVÁ, M., OPATŘILOVÁ, D. (ed.) Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p. 390-401, 11 pp. ISBN 978-80-7315-216-1. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{969215, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {VÍTKOVÁ, M., OPATŘILOVÁ, D. (ed.) Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole}, edition = {1.}, keywords = {secondary education practical school students with intellectual disabilities education research curriculum support}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-216-1}, pages = {390-401}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 969215 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2011 TI - Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788073152161 KW - secondary education practical school students with intellectual disabilities education research curriculum support N2 - Rámcové vzdělávací programy pro obor vzdělání praktická škola jednoletá a praktická škola dvouletá představují převratnou změnu v oblasti školství. Stanovují obsah, rozsah, podmínky a výsledky vzdělávání, které jsou povinné pro tvorbu školních vzdělávacích programů, které mohou školy do značné míry profilovat podle svých možností. Stať prezentuje dílčí výsledky výzkumného šetření zaměřeného na možnosti přístupů a práce s výchovně vzdělávacími prostředky využívanými v edukaci záků na praktické škole dvouleté. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Analýza přínosu učebních opor pro rozvíjení klíčových kompetencí u žáků praktické školy (Analysis of Curriculum Supports for the Development of Key Competencies in Practical School Pupils). In \textit{VÍTKOVÁ, M., OPATŘILOVÁ, D. (ed.) Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p.~390-401, 11 pp. ISBN~978-80-7315-216-1.
|