PAVLOVSKÁ, Marie a Petra RÖDEROVÁ. Odlišnost v kolektivu jako součást práce pedagoga na základní škole. In Opatřilová, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantage. 1. vyd. Brno: MU, 2011, s. 155-167, 12 s. ISBN 978-80-7315-219-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Odlišnost v kolektivu jako součást práce pedagoga na základní škole
Název česky Odlišnost v kolektivu jako součást práce pedagoga na základní škole
Název anglicky Diversity at School in a Work of Primary School Teachers
Autoři PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) a Petra RÖDEROVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Opatřilová, D. et al. Vzdělávání žáků se zdravotním postižením a zdravotním znevýhodněním. Education of Students with Disabilities and Health Disadvantage. od s. 155-167, 12 s. 2011.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055356
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-219-2
Klíčová slova česky odlišnost speciální vzdělávací potřeby postižení znevýhodnění integrace inkluze dramatická výchova
Klíčová slova anglicky : diversity special educational needs disability disadvantage integration inclusion drama education
Změnil Změnila: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Změněno: 21. 3. 2012 08:38.
Anotace
Příspěvek prezentuje navazující výzkumné šetření, které se týká současného stavu práce pedagogů s odlišností v běžných školách. Výzkumné šetření podalo informace o znalostech pedagogů v oblasti her a aktivit, které umožňují žákům pochopit individuální odlišnosti, o znalostech metod při práci s odlišností apod.
Anotace anglicky
The article presents information from following research, which focuses on present situation in mainstream schools, how teachers deal and work with diversity at school. The research focused on knowledge of activities and methods, which help them to solve demanding situations in the classroom.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 08:17