MINAŘÍKOVÁ, Eva. Nástroj pro zkoumání diagnostické kompetence (budoucích) učitelů. In Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 147-160. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23. ISBN 978-80-210-5705-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nástroj pro zkoumání diagnostické kompetence (budoucích) učitelů
Název česky Nástroj pro zkoumání diagnostické kompetence (budoucích) učitelů
Název anglicky A tool for exploring the diagnostic competence of (prospective) teachers
Autoři MINAŘÍKOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje. od s. 147-160, 14 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23, 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055488
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5705-0
Klíčová slova česky Diagnostická kompetence; vzdělávání učitelů; videozáznamy
Klíčová slova anglicky Diagnostic competence; teacher education; videos
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Eva Minaříková, Ph.D., učo 102818. Změněno: 3. 4. 2012 15:11.
Anotace
Tato kapitola se věnuje diagnostické kompetenci učitelů jakožto jednomu z faktorů ovlivňujících kvalitu výuky. Stručně vymezuje diagnostickou kompetenci a související pojmy, shrnuje výzkumy, které se podobnou tematikou zabývaly, a navrhuje výzkumný nástroj k evaluaci diagnostické kompetence u budoucích učitelů anglického jazyka, který bude využívat videozáznamy reálné výuky zakomponované do elektronického učebního prostředí.
Anotace anglicky
This chapter focuses on diagnostic competence as one of the factors influencing the quality of instruction. It briefly defines diagnostic competence and related concepts, summarises studies that deal with similar issues, and proposes a research tool for evaluating the diagnostic competence of (prospective) EFL teachers which sill use videosequence of real classroom situations embedded into an e-learning environment.
Návaznosti
MUNI/A/1020/2010, interní kód MUNázev: Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání (Akronym: NAME 2011)
Investor: Masarykova univerzita, Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 17:11