ZLATNÍČEK, Pavel. Kvalita výuky cizích jazyků – od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji. In Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 115-130. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23. ISBN 978-80-210-5705-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kvalita výuky cizích jazyků – od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji
Název česky Kvalita výuky cizích jazyků – od vymezení pojmů k výzkumnému nástroji
Název anglicky Quality of Foreign Language Teaching - from define of terms to the research instrument
Autoři ZLATNÍČEK, Pavel (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje. od s. 115-130, 16 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23, 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055544
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5705-0
Klíčová slova česky Kvalita výuky; kvalita výuky cizího jazyka; pozorovací nástroj
Klíčová slova anglicky Teaching Quality; quality of foreign language teaching; observation instrument
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Pavel Zlatníček, Ph.D., učo 160506. Změněno: 6. 3. 2012 13:23.
Anotace
Kapitola se zaměřuje na výzkum kvality výuky cizího jazyka s ohledem na (a) motivování, (b) klima ve výuce podporující učení;(c) práci s časem;(d) orientaci na cíle; (e) učitelův projev. Teoretická východiska a metodologie, které jsou popsány v této kapitole, vychází z aktuálního výzkumu kvality výuky cizích jazyků, dále je popsán vývoj autorova pozorovacího nástroje, který bude použit v jeho disertační práci.
Anotace anglicky
The chapter focuses on quality of language teaching with regard to (a) motivation, (b) climate, (c) time management, (d) goals and (e) teacher’s performance. In this chapter, theoretical background and methodologies connected to current research into quality of foreign language teaching are explored, furthermore, development of the author’s observation instrument, which is used in his dissertation project, is depicted.
Návaznosti
MUNI/A/1020/2010, interní kód MUNázev: Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání (Akronym: NAME 2011)
Investor: Masarykova univerzita, Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality ve vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 1. 10. 2024 10:01