PLUCKOVÁ, Irena, Jiří ŠIBOR and Libuše KONEČNÁ. Projektová výuka na základních a středních školách (Project teaching in elementary and secondary schools). In Projektová výuka ve školství. 1st ed. Kunovice: Evropský polytechnický institut, s.r.o., 2011, p. 39 - 58, 19 pp. Odborné knižní publikace. ISBN 978-80-7314-226-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Projektová výuka na základních a středních školách
Name in Czech Projektová výuka na základních a středních školách
Name (in English) Project teaching in elementary and secondary schools
Authors PLUCKOVÁ, Irena, Jiří ŠIBOR and Libuše KONEČNÁ.
Edition 1. vyd. Kunovice, Projektová výuka ve školství, p. 39 - 58, 19 pp. Odborné knižní publikace, 2011.
Publisher Evropský polytechnický institut, s.r.o.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7314-226-1
Keywords (in Czech) projektová výuka; styly vyučování; integrovaná tematická výuka
Keywords in English project teaching; teaching styles; integrated thematic instruction
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Jiří Šibor, Ph.D., učo 2697. Changed: 29/2/2012 06:53.
Abstract
Kapitola Projektové vyučování na základních a středních školách vznikla na základě výzkumu autorů zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky chemie na základních a středních školách. Tématem příspěvku jsou náměty pro projektovou výuku v chemii na základních a středních školách. V kapitole jsou uvedeny i konkrétní návrhy projektové výuky či integrované tematické výuky.
Abstract (in English)
Chapter “Project teaching in elementary and secondary schools” was based on the authors' research focused on innovation content and forms of chemistry teaching in elementary and secondary schools. The article is suggestions for the project in chemistry teaching in elementary and secondary schools. The chapter also describes the specific project proposals for teaching or integrated thematic instruction.
PrintDisplayed: 28/4/2024 13:45