KNECHT, Petr. Názory učitelů pilotních SOŠ a SOU na kurikulární reformu. Online. In Vencovská, T. a kol. Sborník příspěvků ze závěrečné konference projektu Kurikulum S. 1. vyd. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2011. s. 14-16. ISBN 978-80-87063-54-5. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Názory učitelů pilotních SOŠ a SOU na kurikulární reformu
Název anglicky The opions of vocational school teachers on curricular reform
Autoři KNECHT, Petr
Vydání 1. vyd. Praha, Sborník příspěvků ze závěrečné konference projektu Kurikulum S, od s. 14-16, 3 s. 2011.
Nakladatel Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-87063-54-5
Klíčová slova česky kurikulární reforma; střední odborné vzdělávání; výzkum; školní vzdělávací program
Klíčová slova anglicky curriculum reform; vocational education; research; School Educational Programmes
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 13. 2. 2012 15:30.
Anotace
Příspěvek pojednává o reformě kurikula odborného vzdělávání. Hlavní pozornost je zaměřena na problémy spojené se zaváděním (implementací) kurikulární reformy do praxe ve školách. V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumného šetření, které spočívalo v realizaci řízených rozhovorů vedených s řediteli, koordinátory tvorby ŠVP a řadovými učiteli na pilotních středních odborných školách a středních odborných učilištích.
Anotace anglicky
The contribution concentrates on the curricular reform of vocational education in the Czech Republic. The main focus lies in the problems of implementing curriculum into practice in schools. In the contribution, findings of a research project are presented, that consisted of a series of structured interviews with headmasters, SEP coordinators and teachers at pilot secondary vocational schools.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 08:52