Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{971371, author = {Jůva, Vladimír}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-19}, edition = {1.}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová (Eds.)}, keywords = {sport coach; coach education; nonformal coach education; empirical research}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {274-279}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Neformální vzdělávání sportovních trenérů}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/juva.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 971371 AU - Jůva, Vladimír PY - 2011 TI - Neformální vzdělávání sportovních trenérů PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - sport coach KW - coach education KW - nonformal coach education KW - empirical research UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/juva.pdf L2 - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/juva.pdf N2 - Sportovní trenérství patří k velmi komplexním a náročným povoláním a jeho úspěšné vykonávání souvisí s mnoha společenskými, ekonomickými a zejména vzdělávacími aspekty. Pro gradaci trenérské profese nestačí pouze vrozené dispozice, vlastní sportovní zkušenosti a získání trenérské licence. Stále významnější roli sehrává celoživotní neformální vzdělávání a informální učení sportovních trenérů. Příspěvek přibližuje vybraná data z provedeného dotazníkového šetření sportovních trenérů, které analyzovalo příležitosti neformálního trenérského vzdělávání, naznačilo efektivní formy a metody tohoto vzdělávání, identifikovalo některé informační zdroje pro informální učení sportovních trenérů a charakterizovalo informální učení jako součást každodenních trenérských aktivit. ER -
JŮVA, Vladimír. Neformální vzdělávání sportovních trenérů (Nonformal sport coach education). In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová (Eds.). \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p.~274-279. ISBN~978-80-210-5774-6. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-19.
|