Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{971380, author = {Najvar, Petr and Slavík, Jan and Vlčková, Kateřina and Kubiatko, Milan and Pavlas, Tomáš and Janko, Tomáš}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-40}, edition = {1}, editor = {Tomáš Janík, Petr Knecht, Simona Šebestová}, keywords = {curricular reform; upper-secondary school; research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {17-23}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/najvaretal.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 971380 AU - Najvar, Petr - Slavík, Jan - Vlčková, Kateřina - Kubiatko, Milan - Pavlas, Tomáš - Janko, Tomáš PY - 2011 TI - Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - curricular reform KW - upper-secondary school KW - research UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/najvaretal.pdf L2 - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/najvaretal.pdf N2 - Příspěvek představuje druhou fázi výzkumu kurikulární reformy na gymnáziích. Jejím cílem bylo vyhodnotit aktuální fázi kurikulární reformy na gymnáziích, která spočívá v zahájení výuky podle školních vzdělávacích programů. Pozornost výzkumu byla soustředěna do tří oblastí: akceptace kurikulární reformy, učitelovo pojetí kurikula, využití a účinky kurikula. Výzkumný vzorek sestával z 1098 respondentů z 58 škol. ER -
NAJVAR, Petr, Jan SLAVÍK, Kateřina VLČKOVÁ, Milan KUBIATKO, Tomáš PAVLAS and Tomáš JANKO. Kurikulární reforma na gymnáziích: dotazníkové šetření (Curricular reform at upper-secondary comprehensive schools: questionnaire survey). In Tomáš Janík, Petr Knecht, Simona Šebestová. \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu.}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p.~17-23. ISBN~978-80-210-5774-6. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-40.
|