JANÍKOVÁ, Věra. Poradenství a diagnostická kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního vzdělávání (Language advising and diagnostic competence of foreign language teachers within the scope of inclusive education). In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. / Education of Pupils with Special Education Needs V. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p. 219-232, 13 pp. ISBN 978-80-210-5709-8. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{971551, author = {Janíková, Věra}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. / Education of Pupils with Special Education Needs V.}, edition = {1.}, keywords = {competences of foreign language teachers; pedagogical diagnostics; intervention; language advising; research}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5709-8}, pages = {219-232}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Poradenství a diagnostická kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního vzdělávání}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 971551 AU - Janíková, Věra PY - 2011 TI - Poradenství a diagnostická kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního vzdělávání VL - neuvedeno PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057098 KW - competences of foreign language teachers KW - pedagogical diagnostics KW - intervention KW - language advising KW - research N2 - K aktuálním tématům odborného diskursu pedagogických věd i oborových didaktik patří problematika klíčových kompetencí učitele, která zahrnuje široké spektrum otázek teoretického i empirického výzkumu. V tomto článku je pozornost soustředěna na bližší vymezení diagnostické a intervenční kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního jazykového vzdělávání, přičemž intervence je zde chápana jako poradenství při učení se cizím jazykům. V závěru jsou představeny výsledky výzkumné sondy, která zjišťovala jaké metody pedagogické diagnostiky užívají učitelé německého jazyka a jakou formu jazykového poradenství žákům poskytují. ER -
JANÍKOVÁ, Věra. Poradenství a diagnostická kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního vzdělávání (Language advising and diagnostic competence of foreign language teachers within the scope of inclusive education). In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. / Education of Pupils with Special Education Needs V.}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p.~219-232, 13 pp. ISBN~978-80-210-5709-8.
|