JANÍKOVÁ, Věra. Poradenství a diagnostická kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního vzdělávání. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. / Education of Pupils with Special Education Needs V. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 219-232, 13 s. ISBN 978-80-210-5709-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{971551, author = {Janíková, Věra}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. / Education of Pupils with Special Education Needs V.}, edition = {1.}, keywords = {competences of foreign language teachers; pedagogical diagnostics; intervention; language advising; research}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5709-8}, pages = {219-232}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Poradenství a diagnostická kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního vzdělávání}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 971551 AU - Janíková, Věra PY - 2011 TI - Poradenství a diagnostická kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního vzdělávání VL - neuvedeno PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057098 KW - competences of foreign language teachers KW - pedagogical diagnostics KW - intervention KW - language advising KW - research N2 - K aktuálním tématům odborného diskursu pedagogických věd i oborových didaktik patří problematika klíčových kompetencí učitele, která zahrnuje široké spektrum otázek teoretického i empirického výzkumu. V tomto článku je pozornost soustředěna na bližší vymezení diagnostické a intervenční kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního jazykového vzdělávání, přičemž intervence je zde chápana jako poradenství při učení se cizím jazykům. V závěru jsou představeny výsledky výzkumné sondy, která zjišťovala jaké metody pedagogické diagnostiky užívají učitelé německého jazyka a jakou formu jazykového poradenství žákům poskytují. ER -
JANÍKOVÁ, Věra. Poradenství a diagnostická kompetence učitele cizích jazyků v kontextu inkluzivního vzdělávání. In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. / Education of Pupils with Special Education Needs V.}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~219-232, 13 s. ISBN~978-80-210-5709-8.
|