Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{971670, author = {Píšová, Michaela and Hanušová, Světlana}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-47}, edition = {první}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová (Eds.)}, keywords = {foreign language didactics; research methods in foreign language didactics; research focus; perspectives of research in foreign language didactics}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {398-404}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Perspektivy výzkumu v didaktice cizích jazyků}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/pisovahanusova.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 971670 AU - Píšová, Michaela - Hanušová, Světlana PY - 2011 TI - Perspektivy výzkumu v didaktice cizích jazyků PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - foreign language didactics KW - research methods in foreign language didactics KW - research focus KW - perspectives of research in foreign language didactics UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/pisovahanusova.pdf L2 - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/pisovahanusova.pdf N2 - Po období „anti-didaktiky“ v 90. letech minulého století zaznamenáváme v posledním desetiletí obnovení zájmu o oborově didaktické myšlení. S procesy emancipace oborových didaktik přímo souvisí vymezení metodologie specifické pro danou disciplínu a také komplexní charakteristika výzkumného pole. Příspěvek mapuje aktuální zaměření a metody výzkumu v didaktice cizích jazyků (s akcentem na didaktiku anglického jazyka) v České republice, a to v perspektivě mezinárodních trendů. ER -
PÍŠOVÁ, Michaela and Světlana HANUŠOVÁ. Perspektivy výzkumu v didaktice cizích jazyků (Research perspectives in foreign language didactics). In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová (Eds.). \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p.~398-404. ISBN~978-80-210-5774-6. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-47.
|