Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{971708, author = {Škapa, Radoslav}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {Complaint, return policy; customer behavior; structural equation modeling; conjoint analysis}, language = {cze}, location = {Brno}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Vybrané aspekty chování spotřebitelů ve vztahu k reklamační politice}, year = {2011} }
TY - GEN ID - 971708 AU - Škapa, Radoslav PY - 2011 TI - Vybrané aspekty chování spotřebitelů ve vztahu k reklamační politice VL - Habilitační práce PB - Masarykova univerzita CY - Brno KW - Complaint, return policy KW - customer behavior KW - structural equation modeling KW - conjoint analysis N2 - Habilitační práce se věnuje fenoménu reklamací a tomu, co zahraniční literatura označuje jako „return policy“. Protože se tento pojem se v české literatuře nevyskytuje, je přeložen jako reklamační politika a je definován jeho obsah, a to s ohledem na české právní prostředí. V této práci se reklamační politikou zjednodušeně řečeno rozumí způsob řízení reklamací, které prodávající obdrží z titulu faktických vad produktu a případně i vad subjektivně vnímaných zákazníkem. Téma reklamační politiky je představeno z několika pohledů. Pomyslnou druhou část práce tvoří empirická šetření, která zkoumají vybrané aspekty chování spotřebitelů ve vztahu k reklamační politice – odtud také název habilitační práce. První studie se věnuje užitku pro spotřebitele, který plyne z vybraných opatření, které využívají podniky v rámci reklamačního procesu. Na rozdíl od dalších studií obsažených v habilitační práci je tento výzkum zpracován pomocí conjointní analýzy a má tak podobu experimentu. Další čtyři studie mají sice také podobu kvantitativního výzkumu, jejich metodologická stránka je ale zásadně odlišná, neboť je postavena na strukturním modelování na vzorku 250 respondentů. ER -
ŠKAPA, Radoslav. \textit{Vybrané aspekty chování spotřebitelů ve vztahu k reklamační politice}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011. 183 s. Habilitační práce.
|