Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{972029, author = {Vaculová, Ivana and Kubiatko, Milan}, booktitle = {Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 5.}, keywords = {Project-based learning; history of project-based learning; scientific knowledge and skills; key competence}, language = {cze}, title = {Projektová výuka v přírodovědných předmětech}, year = {2011} }
TY - CONF ID - 972029 AU - Vaculová, Ivana - Kubiatko, Milan PY - 2011 TI - Projektová výuka v přírodovědných předmětech KW - Project-based learning KW - history of project-based learning KW - scientific knowledge and skills KW - key competence N2 - Projektová výuka patří mezi metody, které mohou rozvíjet přírodovědné myšlení studentů. Nejčastěji bývá chápána jako řešení komplexních problémových situací skupinou studentů. Jejím hlavním cílem je aktivní zapojení studentů do vyučovacího procesu, přičemž učitel zastává spíše roli rádce a pomocníka. Proto by měla vycházet se situací, s nimiž se studenti setkávají v běžném životě. V tomto příspěvku se nejen zamýšlíme nad definicí a podstatou projektové výuky, ale přikládáme také konkrétní ukázku jejího využití v přírodovědných předmětech. ER -
VACULOVÁ, Ivana and Milan KUBIATKO. Projektová výuka v přírodovědných předmětech (Project learning in scientific subjects). In \textit{Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 5.}. 2011.
|