Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{972333, author = {Knecht, Petr}, address = {Praha}, booktitle = {Walterová, E. (ed.). Dva světy základní školy? Úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň.}, edition = {1.}, keywords = {curriculum; curriculum coherence; curriculum continuity; curriculum progression; curriculum design; content analysis; student notebooks}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-246-2043-5}, pages = {103-136}, publisher = {Karolinum}, title = {Kontinuita kurikula mezi 1. a 2. stupněm v české ZŠ: Pohledy do RVP ZV a žákovských sešitů}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 972333 AU - Knecht, Petr PY - 2011 TI - Kontinuita kurikula mezi 1. a 2. stupněm v české ZŠ: Pohledy do RVP ZV a žákovských sešitů VL - neuvedeno PB - Karolinum CY - Praha SN - 9788024620435 KW - curriculum KW - curriculum coherence KW - curriculum continuity KW - curriculum progression KW - curriculum design KW - content analysis KW - student notebooks N2 - Cílem kapitoly je na konkrétních příkladech metodologicky rozpracovat koncept kontinuity kurikula pro potřeby obsahové analýzy kurikulárních dokumentů. Kontinuita kurikula udává, jak je akcentována návaznost vybraných vzdělávacích obsahů v kurikulárních dokumentech různých typů škol. Kontinuita kurikula na 1. a 2. stupni ZŠ je v kapitole zkoumána metodou obsahové analýzy kurikulárních dokumentů. Nejprve věnujeme pozornost kontinuitě vybraných očekávaných výstupů v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání (dále jen RVP ZV), poté sledujeme kontinuitu kurikula na příkladu zpracování modelových vzdělávacích obsahů v sešitech žáků 1. a 2. stupně ZŠ. ER -
KNECHT, Petr. Kontinuita kurikula mezi 1. a 2. stupněm v české ZŠ: Pohledy do RVP ZV a žákovských sešitů. In \textit{Walterová, E. (ed.). Dva světy základní školy? Úskalí přechodu z 1. na 2. stupeň.}. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2011, s.~103-136. ISBN~978-80-246-2043-5.
|