VLČKOVÁ, Kateřina, Marie DOSKOČILOVÁ, Tomáš JANÍK and Petr NAJVAR. Bergman, M. M. (2011). O nezbytnosti třetí generace ve smíšeném designu, teorii a výzkumu. Pedagogická orientace, 21(4), 457–473. (odborný překlad) (Bergman, M. M. (2011). On the Necessity for a Third Generation in Mixed Method Design, Theory, and Research: Overcoming the Burden of the Incompatibility Thesis between Qualitative and Quantitativ. Pedagogická orientace, 21(4), 457–473. (translation)). 21,4. Brno: časopis Pedagogická orientace, Masarykova univerzita, 2011, 17 pp. časopis Pedagogická orientace. ISSN 1211-4669. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{972377, author = {Vlčková, Kateřina and Doskočilová, Marie and Janík, Tomáš and Najvar, Petr}, address = {Brno}, edition = {21,4}, keywords = {mixed method design}, language = {cze}, location = {Brno}, publisher = {časopis Pedagogická orientace, Masarykova univerzita}, title = {Bergman, M. M. (2011). O nezbytnosti třetí generace ve smíšeném designu, teorii a výzkumu. Pedagogická orientace, 21(4), 457–473. (odborný překlad)}, url = {http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2011/PedOr11_4_ONezbytnosti3Generace_Bergman.pdf}, year = {2011} }
TY - GEN ID - 972377 AU - Vlčková, Kateřina - Doskočilová, Marie - Janík, Tomáš - Najvar, Petr PY - 2011 TI - Bergman, M. M. (2011). O nezbytnosti třetí generace ve smíšeném designu, teorii a výzkumu. Pedagogická orientace, 21(4), 457–473. (odborný překlad) VL - časopis Pedagogická orientace PB - časopis Pedagogická orientace, Masarykova univerzita CY - Brno KW - mixed method design UR - http://www.ped.muni.cz/pedor/archiv/2011/PedOr11_4_ONezbytnosti3Generace_Bergman.pdf N2 - překlad; studie o smíšeném výzkumu ER -
VLČKOVÁ, Kateřina, Marie DOSKOČILOVÁ, Tomáš JANÍK and Petr NAJVAR. \textit{Bergman, M. M. (2011). O nezbytnosti třetí generace ve smíšeném designu, teorii a výzkumu. Pedagogická orientace, 21(4), 457–473. (odborný překlad) (Bergman, M. M. (2011). On the Necessity for a Third Generation in Mixed Method Design, Theory, and Research: Overcoming the Burden of the Incompatibility Thesis between Qualitative and Quantitativ. Pedagogická orientace, 21(4), 457–473. (translation))}. 21,4. Brno: časopis Pedagogická orientace, Masarykova univerzita, 2011, 17 pp. časopis Pedagogická orientace. ISSN~1211-4669.
|