NOVOTNÝ, Petr, Milan POL, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ and Martin SEDLÁČEK. Škola jako komunita profesního učení (School as Professional Learning Community). In Kaščák, Ondrej, Pupala, Branislav. Škola - statický element v sociálnej dynamike. Bratislava: Iura Edition, 2011, p. 248-253. ISBN 978-80-8078-459-1. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{972674, author = {Novotný, Petr and Pol, Milan and Hloušková, Lenka and Lazarová, Bohumíra and Sedláček, Martin}, address = {Bratislava}, booktitle = {Škola - statický element v sociálnej dynamike}, editor = {Kaščák, Ondrej, Pupala, Branislav}, keywords = {school;community;learning;organization}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Bratislava}, isbn = {978-80-8078-459-1}, pages = {248-253}, publisher = {Iura Edition}, title = {Škola jako komunita profesního učení}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 972674 AU - Novotný, Petr - Pol, Milan - Hloušková, Lenka - Lazarová, Bohumíra - Sedláček, Martin PY - 2011 TI - Škola jako komunita profesního učení PB - Iura Edition CY - Bratislava SN - 9788080784591 KW - school;community;learning;organization N2 - V posledních dekádách jsme svědky intenzivních diskusí o škole a jejím rozvoji na úrovni organizační a institucionální jako o klíčovém prvku změn ve vzdělávání. Cílem textu je poukázat na východiska a klíčové momenty uvažování o škole jako komunitě profesního učení a přezkoumat koncept komunit profesního učení coby alternativní interpretaci týchž procesů, o kterých se hovoří jako o organizačním učení. Cílem je také prezentovat interpretační sílu konceptu na materiálu z empirického výzkumu, konkrétně na výsledcích průběžných analýz z autory realizované případové studie. ER -
NOVOTNÝ, Petr, Milan POL, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ and Martin SEDLÁČEK. Škola jako komunita profesního učení (School as Professional Learning Community). In Kaščák, Ondrej, Pupala, Branislav. \textit{Škola - statický element v sociálnej dynamike}. Bratislava: Iura Edition, 2011, p.~248-253. ISBN~978-80-8078-459-1.
|