RYCHNOVSKÝ, Boris a Diana HARBICHOVÁ. OBOROVÝ ROZVOJ OSOBNOSTI STUDENTA A ŽÁKA (BIOLOGICKÉ POZNATKY A TALENTOVANÍ). In Janda, M., Šťáva, J. (eds.). Nadaní žáci ve škole. Brno: Masarykova Universita, 2011, s. 93-100. ISBN 978-80-210-5760-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název OBOROVÝ ROZVOJ OSOBNOSTI STUDENTA A ŽÁKA (BIOLOGICKÉ POZNATKY A TALENTOVANÍ)
Název anglicky PROGRESS OF PERSONALITY AT STUDENT AND PUPIL (BIOLOGY KNOWLEDGE AND TALENTED PUPIL)
Autoři RYCHNOVSKÝ, Boris (203 Česká republika, garant, domácí) a Diana HARBICHOVÁ (703 Slovensko).
Vydání Brno, Nadaní žáci ve škole, od s. 93-100, 8 s. 2011.
Nakladatel Masarykova Universita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055764
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5760-9
Klíčová slova česky role učitele; Biologická olympiáda; biologické znalosti žáků; oborové nadání
Klíčová slova anglicky role of teacher; Biological Olympiad; biological knowlegde of pupils; branch talent
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc., učo 267. Změněno: 22. 3. 2012 13:51.
Anotace
Na příkladu výzkumného šetření je dokladován růst a osobnostní vývoj studenta učitelství přes dobrého učitele k pozici učitele-manažera a vyhledavače talentů. V pozici učitele-manažera dokázala mladá učitelka vybrat nadané žáky, s nimi dále pracovat na rozvoji odborné osobnosti každého až k výraznému úspěchu v rámci Biologické olympiády SR.
Anotace anglicky
With help of research study was documented professional progress of young student towards young teacher and talent scout over your adjustment of pupils in prep school for Biological Olympiad in Slovakia.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 04:24