RYCHNOVSKÝ, Boris and Diana HARBICHOVÁ. OBOROVÝ ROZVOJ OSOBNOSTI STUDENTA A ŽÁKA (BIOLOGICKÉ POZNATKY A TALENTOVANÍ) (PROGRESS OF PERSONALITY AT STUDENT AND PUPIL (BIOLOGY KNOWLEDGE AND TALENTED PUPIL)). In Janda, M., Šťáva, J. (eds.). Nadaní žáci ve škole. Brno: Masarykova Universita, 2011, p. 93-100. ISBN 978-80-210-5760-9. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{972710, author = {Rychnovský, Boris and Harbichová, Diana}, address = {Brno}, booktitle = {Nadaní žáci ve škole}, editor = {Janda, M., Šťáva, J. (eds.)}, keywords = {role of teacher; Biological Olympiad; biological knowlegde of pupils; branch talent}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5760-9}, pages = {93-100}, publisher = {Masarykova Universita}, title = {OBOROVÝ ROZVOJ OSOBNOSTI STUDENTA A ŽÁKA (BIOLOGICKÉ POZNATKY A TALENTOVANÍ)}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 972710 AU - Rychnovský, Boris - Harbichová, Diana PY - 2011 TI - OBOROVÝ ROZVOJ OSOBNOSTI STUDENTA A ŽÁKA (BIOLOGICKÉ POZNATKY A TALENTOVANÍ) PB - Masarykova Universita CY - Brno SN - 9788021057609 KW - role of teacher KW - Biological Olympiad KW - biological knowlegde of pupils KW - branch talent N2 - Na příkladu výzkumného šetření je dokladován růst a osobnostní vývoj studenta učitelství přes dobrého učitele k pozici učitele-manažera a vyhledavače talentů. V pozici učitele-manažera dokázala mladá učitelka vybrat nadané žáky, s nimi dále pracovat na rozvoji odborné osobnosti každého až k výraznému úspěchu v rámci Biologické olympiády SR. ER -
RYCHNOVSKÝ, Boris and Diana HARBICHOVÁ. OBOROVÝ ROZVOJ OSOBNOSTI STUDENTA A ŽÁKA (BIOLOGICKÉ POZNATKY A TALENTOVANÍ) (PROGRESS OF PERSONALITY AT STUDENT AND PUPIL (BIOLOGY KNOWLEDGE AND TALENTED PUPIL)). In Janda, M., Šťáva, J. (eds.). \textit{Nadaní žáci ve škole}. Brno: Masarykova Universita, 2011, p.~93-100. ISBN~978-80-210-5760-9.
|