KAŠPÁRKOVÁ, Alena. Vyučovací metody a výuka angličtiny s interaktivní tabulí. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S.: Výzkum výuky cizích jazyků. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 35 - 47. ISBN 978-80-210-5719-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vyučovací metody a výuka angličtiny s interaktivní tabulí
Název česky Vyučovací metody a výuka angličtiny s interaktivní tabulí
Název anglicky Teaching methods applied with interactive boards in ELT lessons
Autoři KAŠPÁRKOVÁ, Alena (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S.: Výzkum výuky cizích jazyků, od s. 35 - 47, 13 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055770
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5719-7
Klíčová slova česky vyučovací metoda interaktivní tabule učitel žák aktivita
Klíčová slova anglicky teaching method interactive board teacher learner activity
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D., učo 24252. Změněno: 21. 4. 2016 13:29.
Anotace
Studie připravuje teoretické základy pro část disertačního výzkumu, který se zaměřuje na práci učitele s interaktivní tabulí v hodinách angličtiny na základních školách. Cílem příspěvku je podat přehled vyučovacích metod vhodných pro výuku angličtiny, konkrétně v hodinách, kdy je tato tabule používána.V příspěvku se hlavně zaměříme na ty metody, které přispívají k žákovské aktivitě a samostatnosti. Hlavním zdrojem, ze kterého vycházíme při kategorizaci a popisu metod je publikace J. Maňáka a V. Švece Výukové metody.
Anotace anglicky
The aim of the study is to lay a theoretical background for a part of dissertation research which is focused on teacher s work with an interactive board in EFL lessons at lower secondary schools.The aim of the contribution is to present a review of teaching methods suitable for teaching EFL, particularly in the lessons where the i-board is being used. The contribution concentrates mainly on the methods which support the learners activity and autonomy. The main source which is used for categorising and description of the methods is Maňák and Švec s publication Teaching methods.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 15:27