Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{972750, author = {Kratochvílová, Jana and Havel, Jiří and Filová, Hana}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {Framework Educational Programme for Basic Education; School Educational Programme; Primary School; School Legislation; Pupils with Special Educational Needs; Inclusion.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5779-1}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Analýza školních vzdělávacích programů jako prostředek kvalitativního rozvoje inkluze na 1. stupni ZŠ}, year = {2011} }
TY - BOOK ID - 972750 AU - Kratochvílová, Jana - Havel, Jiří - Filová, Hana PY - 2011 TI - Analýza školních vzdělávacích programů jako prostředek kvalitativního rozvoje inkluze na 1. stupni ZŠ VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057791 KW - Framework Educational Programme for Basic Education KW - School Educational Programme KW - Primary School KW - School Legislation KW - Pupils with Special Educational Needs KW - Inclusion. N2 - Monografie byla vydána v rámci řešení výzkumného záměru Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Analytická studie prezentovaná v této publikaci poskytuje výsledky z první etapy dílčího výzkumu řešitelského týmu pracovníků katedry primární pedagogiky. Tato etapa se soustředila na obsahovou analýzu legislativy, která se vztahuje k zabezpečení vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a na obsahovou analýzu školních vzdělávacích programů vybraného vzorku škol. V nich jsme se zaměřili na to, jakým způsobem sledované školy ve svém formálním kurikulu, které nově koncipovaly a začaly zavádět od školního roku 2007/2008, vymezily péči o děti se speciálními vzdělávacími potřebami a jaké podmínky pro ně utvářejí. Na základě zjištěných výsledků jsme navrhli strukturu požadavků na explicitní vyjádření péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školních vzdělávacích programech. ER -
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jiří HAVEL a Hana FILOVÁ. \textit{Analýza školních vzdělávacích programů jako prostředek kvalitativního rozvoje inkluze na 1. stupni ZŠ}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, 118 s. ISBN~978-80-210-5779-1.
|