Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{972885, author = {Němec, Martin and Janíková, Věra and Píšová, Michaela and Hanušová, Světlana}, address = {Brno}, booktitle = {Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků.}, edition = {1}, keywords = {pedagogical translation research;subjective teachers’ beliefs; concept structuring; teacher educator}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5718-0}, pages = {61-74}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Kvalitativní výzkumná sonda do subjektivních učitelských teorií učitelů – vzdělavatelů v oblasti didaktického překladu}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 972885 AU - Němec, Martin - Janíková, Věra - Píšová, Michaela - Hanušová, Světlana PY - 2011 TI - Kvalitativní výzkumná sonda do subjektivních učitelských teorií učitelů – vzdělavatelů v oblasti didaktického překladu VL - Spisy Pedag. fakulty Masarykovy univerzity 155. PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057180 KW - pedagogical translation research;subjective teachers’ beliefs KW - concept structuring KW - teacher educator N2 - Uvedená kapitola knihy se zabývá kvalitativním výzkumem reflexí didaktického překladu mezi učiteli, vzdělavateli budoucích pedagogů. Zvolenou výzkumnou technikou bylo strukturování konceptů, která umožňuje sledovat, popsat a vizualizovat subjektivní učitelské teorie. Výsledky jsou binárně kódovány a vytvářejí základní repertoár postulátů, jež jsou určeny dalšímu výzkumu pomocí vícenásobného kódování obsahových elementů subjektivní učitelské teorie. Výsledky této části posloužily pro sestavení dotazníků pro šetření ve skupinách studentů - budoucích učitelů a praktikujících učitelů. ER -
NĚMEC, Martin. Kvalitativní výzkumná sonda do subjektivních učitelských teorií učitelů – vzdělavatelů v oblasti didaktického překladu (Qualitative Research Probe of Teachers' Beliefs in the Field of Pedagogical Translation). In JANÍKOVÁ, Věra, Michaela PÍŠOVÁ and Světlana HANUŠOVÁ. \textit{Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků.}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p.~61-74, 13 pp. Spisy Pedag. fakulty Masarykovy univerzity 155. ISBN~978-80-210-5718-0.
|